niedziela, 1 maja 2016

Sugar


Lana Gatto to włóczka do kupienia w w sklepie biferno. Po raz pierwszy robiłam na drutach z włóczki z trzciny cukrowej. Wydaje się idealna na letnie bluzki - gładka w dotyku, lejąca, miękka i chłodna.  Miałam 6 motków: 3 szare kolor nr 7660 i 3 motki w pastelowych barwach: beżowy - kolor nr 7649 , miętowy nr 7662 i jasnobłękitny nr 7661. Przerabiałam dwie nitki razem - szarą z kolorem - na drutach z żyłką 6mm. Na dole jest beż potem miętowy i błękit u góry. Zużyłam włóczkę w całości. Bluzka jest robiona podobnie jak MOJE czyli bardzo prosto. Poniżej widać najważniejsze informacje:
 wymiary ( na leżąco ) w cm:
 miejsca odejmowania oczek:
 Otwór na ręce to odjętych 20 oczek w jednym okrążeniu, w następnym okrążeniu dodajemy 20 oczek.


11 komentarzy:

  1. Słodka, prosta, bardzo kobieca i ślicznie się układa :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, świetna, jest w niej wszystko, co potrzeba, żeby była elegancka i na luzie. Gratuluję kolejnego udanego projektu. Diana

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ! też kupiłam ostatnio tą włóczkę i właśnie zaczęłam robić. Ale robię pojedynczą nitką. Rzeczywiście włóczka jest fajna na lato , bo taka lejąca i chłodna :) Ta Twoja bluzeczka czy raczej tuniczka ciekawa, ciekawa :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna bardzo udany projekt wielkie dzieki za szczegołowy opis.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Doroto, fantastyczne podejście do warkocza. Jak zwykle u Pani - coś prostego i oczywistego powoduje szybsze bicie serca. Warkocz wychodzi z prawych oczek - cudo. Wspaniale!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna :) właśnie zastanawiałam się nad ta włóczką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Super! Bardzo ciekawa włóczka. I bardzo dziękuję za opis bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny projekt , prosty i zachwycający.Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka jest świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zwykle super dobrane kolorki! Taka bardzo "elegancka" Ci wyszła ;))
    Przyczajam się na tą niteczkę - ale na jakiś luźny dziurawnik robiony z pojedynczej nitki na drutach 4-5. Kalkulatory mówią, że powinno mi wystarczyć 3-4 motki, Ty bez rękawków masz z 6 motków - myślisz, że ile dla bezpieczeństwa zamawiać (planuję ciut krótszy niż Twoja bluzeczka, rozm S)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli planujesz krótki rękawek to spokojnie 3-4 motki,pozdrawiam

      Usuń