niedziela, 10 kwietnia 2016

2 prostokąty

tworzą ten sweter. Zrobiłam go na drutach 12mm z 4 motków grubej włóczki Magnum Interfox w kolorze 202 oraz 1 motka Roma Big Scheepjes kolor nr 07, do włóczek dodałam nitkę cienkiej wełny. Dwa prostokąty połączyłam nitką Magnum. Nie musiałabym ich tak łączyć gdybym górny prostokąt zrobiła szerszy. Ten sweter to model eksperymentalny a takie zszycie ma  sens tylko przy użyciu grubej wełny. Oczywiście można nosić go również na lewej stronie i ta prosta forma nadaje się do noszenia i jest wygodna.

 Dolny prostokąt ma 20 oczek i 85 rzędów. Górny prostokąt ma 15 oczek. Zaczęłam go od zrobienia na okrągło rękawa, ma on 45 rzędów. Następnie zrobiłam prostą część, ma ona ok. 40 rzędów i ponownie zrobiłam, na okrągło, rękaw.

6 komentarzy:

  1. Tyl tego sweterka bardzo mi sie podoba (zdjecie 5); kontrast miedzy wertykalnymi, grubymi pasami na plecach i cienszymi na rekawach jest bardzo udany. Horyzontalny "pekniety szew" maci monotonnie pasow i daje oku wytchnienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zwariowane pomysły - dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna robota, wspaniły, nowy design. Zacwycasz mnie swoimi pomysłami. Zapraszam jednocześnie Cię na moje chusteczkowe CANDY. Pozdrawiam ciepło. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy pomysł.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń