piątek, 16 stycznia 2015

Valentino

 dla odmiany z kolekcji pre-fall 2015

6 komentarzy:

  1. Kozaczki super,choć nie na moje odnóża. Modlę się, by takowe galotki nie weszły hurtem na sklepowe półki. Dzianina mnie nie porwała. To już było. I wtedy też mi nie urywało... :-)
    Poprzednia zajawka bardziej mi spasowała ;-)
    ajka

    OdpowiedzUsuń
  2. Dorotko, a ja wole Twoje cudne sweterki:) Pozdrawiam i zyczemilego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te dzianinowe obrazy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam :))

    Niestety cos kliknęłam, cos nacisnęłam i utraciłam możliwość publikowania postów na swoim blogu. Już to przebolałam ale szkoda mi troszkę więc założyłam nowy. Jeżeli chcesz - zagadnij do mnie proszę.

    Pozdrawiam serdecznie. Dorota
    http://sielskachata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodziewam sie ze niedługo te inspiracje zobaczymy w twoim super wykonaniu ,swetry ciekawe.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń