sobota, 6 września 2014

Kolorowy

 to sweter podobny w kroju do wszystkich  pastelowych - prosty.  Zrobiony jest z granatowego moheru połączonego z piękną wełną Abuelita Merino Worsted kolor 704 . Na sweter zużyłam 3 motki wełny merino i robiłam na drutach 8 i 9mm.  Multikolory delikatnej wełny zagubiły się nieco w moherze. Jednak  wyraźnie widać, że motek z którego robiłam górę swetra jest o ton ciemniejszy.  Dzięki temu sweter jest  ciekawszy  -  jakby górna część znajdowała się w cieniu. Podobny efekt uzyskałam kiedyś tu.

16 komentarzy:

  1. Super kolorowy sweterek! no i piękne zdjęcia jak zwykle. Mam pytanie - ile moheru potrzeba na ten sweter, czy to elian elegance i jak w reglanie są zbierane oczka? Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny sweter i piękna w nim Ty, Doroto!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny sweter, pięknie te kolory się przeplatają!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest świetny! zdjęcia też!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być cudownie miękki i ciepły. Rzeczywiście inny odcień włóczki dał ciekawy, fajny efekt.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie pozdrawiam i bardzo dziękuję za inspiracje i murowaną poprawę humoru zawsze kiedy tu zajrzę. Kasia

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze pieknie i ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny. Wygląda na bardzo "przytulny" i to połączenie kolorów - jak jesienny zachód słońca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękno tkwi w prostocie, jesteś w tym mistrzynią : )

    OdpowiedzUsuń
  10. jest piękny, ale wiesz co? Te zdjęcia wyglądają tak, że od razu widać że ktoś kto je robił mocno Cię kocha, a jeśli nie to , to przynajmniej dobrze rozumie. Anka

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudny ten kolorowy, aż sobie głośno westchnęłam :)))
    pozdrawiam serdecznie
    Oli

    OdpowiedzUsuń