niedziela, 1 kwietnia 2012

W kwietniu

 poprzeplatamy kolory ciepłe 

 z zimnymi.
Zapraszam.

4 komentarze:

  1. Przymiarka do zmiany koloru włosów??

    OdpowiedzUsuń
  2. Witajcie tu Gosia (początkująca jeżeli chodzi o robótki na drutach :) Dziewczyny mam poroblem ! Właśnie skończyłam sweterek ale mam problem z wykończeniem dekoldu. Sytuacja wygląda tak że ma być wykończony ściągaczem, nabrałam oczka na druty z żyłką no i ni..jak nie idzie. Może żyłka jest za długa... próbowałam poszukać filmiku na youtube ale nie znalazłam. Please help...Pozdrawiam Gośka z Warszawy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj,Dorotko,a ja czekam na kolory ,chyba chusta bedzie,oj czekam,kolorki zapowiadaja ciekawa rzecz,oj czekam

    OdpowiedzUsuń
  4. a ja mysle ze to sweterek,bedzie,juz nie moge sie doczekac,a moze uchylisz rabka tajemnicy

    OdpowiedzUsuń