wtorek, 28 lutego 2012

Kursik - co zrobiłam źle

tym swetrze. Zrobiłam go z 3 motków czarnej Oliwii i niewielkiej ilości szarej. Robiłam na okrągłych, grubych drutach 9, 10 i 15 ( widać te duża oczka na górze swetra i poniżej linii pasa) Sweter miał być uniwersalny rozmiarowo - od S do L.
Tu widać tył swetra. Po kliknięciu na zdjęcie - powiększy się. 
Tu przód swetra i ilość oczek jaką mamy po połączeniu tyłu i przodu z rękawami.
Z przodu niepotrzebnie odejmowałam 2 oczka a nie jedno ( na zdj. zaznaczone na czerwono )
Z tyłu robiłam tak samo.
Tu dobrze odejmowane oczka przy rękawach.
Tu ile w sumie odjęłam oczek przy jednym raglanie z  przodu, powinnam odjąć o 4 oczka mniej. Tył wygląda tak samo. Gdybym odjęła w sumie o 16 oczek mniej dekolt byłby szerszy.

Z przodu wykańczając sweter na samej górze zamykamy oczka. Z tyłu i przy rękawach robimy jak widać na zdjęciu.

2 komentarze:

  1. Z błędem,czy bez-i tak bardzo mi się podoba :-)
    Pozdrawiam serdecznie
    Maja

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaj, czepiasz sie, fajny sweter. Mnie tez podoba sie, jest oryginalny.

    OdpowiedzUsuń