środa, 23 grudnia 2009

WO - kulisy

    Jeszcze w wakacje przeczytałam w Wysokich Obcasach - jeśli projektujecie dla siebie ubrania, prosimy przesyłajcie ich zdjęcia.  Wojtuś zrobił mi zdjęcia w sweterkach i sukienkach i namówił do wysłania. Miesiąc temu otrzymałam maila, że moje ubrania się spodobały i mam sesję zdjęciową.
    To mnie uskrzydliło i dlatego zdecydowałam się na prowadzenie bloga.
 Warto i trzeba chwalić się tym co robimy, a nie chować do szuflady.

 Podziwialiśmy modelkę, która idealnie reagowała na wszelkie uwagi fotografa, była cierpliwa, spokojna i miła.



 Nie maluję się. Nie podobam się sobie w makijażu. Nie potrafię tego robić.
 Pierwszy raz w życiu miałam zrobiony makijaż.
 Zdjęcia można zobaczyć na stronie WO.


2 komentarze:

  1. I za to Cię kocham - za ten brak makijażu, który w większości deformuje kobiety... Naturalność jak Twoje swetry jest mi bliska najbardziej. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ha ha , titaj to jest akurat cala tapeta, tylko z delikatnym naturalnym umiarem

      Usuń